Meliva

Garantiitingimused

Siit leiate meie toodetele laienevad garantiitingimused, et üheselt mõista, millisel juhul vastutab toote parandamise või asendamise eest hambalabor ning millal tuleb paranduse eest tasuda kliendil.

Üldsätted:

Garantii kehtib juhul, kui klient tagastab purunenud või defektse toote laborile või edastab laborile foto defektsest tootest garantiiperioodi jooksul. Kui purunenud või defektne toode sisaldab detaile, mida on võimalik taaskasutada, tuleb toode laborile tagastada, vastasel juhul tellib labor uued detailid ning esitab nende eest arve kliendile.

Garantiiperioodi kehtivus:

· keraamilised ja tsirkooniumtööd – 2 aastat;

· PMMA kroonid ja akrüülproteesid – 6 kuud;

· akrüülbaasised, akrüülhambad, painutatud klambrid – 6 kuud;

· metallkarkass ja selle detailid (CoCr) – 2 aastat;

· elastne karkass (v.a klambrid) – 1 aasta;

· implantaatidele toetuva totaalproteesi akrüüldetailid – 1 aasta;

· ortodontilised metallklambrid/detailid (klamber katki, metall joodisest lahti) – 3 kuud;

· kaped ja Essixid (mõra või murd) – 6 kuud.

Piirangud, millal garantii ei kehti:

· algmaterjal (jäljend, hambumus jmt) ei vasta nõuetele ning oleme sellest klienti teavitanud, kuid kliendi soovil on tööga jätkatud;

· proteesi on korrigeeritud kliendi soovil alla materjali tootja poolt lubatud miinimum paksuse;

· proteesi on korrigeerinud või parandanud teine asutus või isik, sh patsient ise;

· protees on saanud kannatada väliste faktorite mõjul (suhu asetamisel, trauma korral, hooletul kasutamisel jne) või on toimunud muutused patsiendi suuõõnes või muudatused hammaste staatuses;

· protees on kaotatud;

· protees või ortodontiline aparaat on korrektselt mudelil, mille alusel töö valmistati, kuid suus osutub mittesobivaks;

· kui hammastega proovis on vale hambumus või on mõnel muul põhjusel vaja hambaid ümber laduda, kuid klient ei soovi teha uut hammastega proovi;

· garantii ei laiene kujule ja värvile, kui töö on tsementeeritud patsiendile suhu;

· klient soovib muudatusi digitaalse modelleeringu failis (tööd ei freesita/prindita välja algsest failist);

· garantii ei kehti immediaat e. ajutisele proteesile;

· garantii ei kehti parandustele, sh ümberbaseerimisele.;

· ortodontiliste aparaatide akrüülbaasisele (murru või mõra tekkimisel);

· kapedele ja essixitele, kui oklusaalpind on läbi hammustatud või kape on deformeerunud;

· kui võrud on surutud jäljendisse ning on tekkinud mitu jälge või pole võrud hästi jäljendunud;

· klient ei ole koheselt teavitanud laborit proteesi või ortodontilise aparaadi mittesobivusest pärast patsiendi visiiti ning annab toote patsiendile kandmiseks;

· kui totaal- või partsiaalproteeside valmistamisel ei ole kliendi soovil teostatud kõiki vajalikke kliinilis-laboratoorsed tööetappe loogilises järjekorras.

Totaalproteesi ja partsiaalproteesi töö järjekord:

1. Mudel

2. Individuaallusikas (partsiaalproteesi puhul vaid vajadusel)

3. Funktsionaalne mudel

4. Hambumusvall/-vallid

5. Hammastega proov. Kui on vale hambumus, tuleb teha uus hammastega proov.

6. Töö lõplik valmimine

Büügelproteesi ja elastse karkassiga proteesi töö järjekord:

1. Mudel

2. Vajadusel individuaallusikas

3. Funktsionaalne mudel

4. Hambumusvall/-vallid

5. Karkassi proov

6. Hammastega proov. Kui on vale hambumus, tuleb teha uus hammastega proov.

7. Töö lõplik valmimine

Soovitused:

· kui üla- ja alalõua keraamilised ulatuslikud tööd on omavahel kontaktis või rakendub enamus mälumisjõudu kroonitud esihammastele, soovitame patsiendil kasutada kaitsekapet;

· eraldiseisvat individuaallusikat ja hambumusvalli soovitame korraga mitte tellida, sest see võib tekitada hilisemaid probleeme hambumuskõrguses.