Uuendused tervisetõendite broneerimise ja edastamise protsessis

Uuendused Meliva iseteeninduskeskkonnas seoses tervisetõenditega

Uuendused tervisetõendite broneerimise ja edastamise protsessis

Tervisetõndite seotud uuendusi selgitab Marek Goldman, Meliva ärikliendi toote- ja protsessijuht:

Paljud töötajad vajavad oma valdkonnast tulenevatele nõuetele vastavaid tervisetõendeid. Selleks, et tõenditega seotud toimingud oleksid sujuvad, saab edaspidi:

➡️ Tööandja lisada vajalikud tervisetõendid mugavalt iseteeninduskeskkonnas töötajatele lisateenustena juurde. 

➡️ Lisanud töötajale lisateenusena tervisetõendi, teavitab süsteem töötajat vajadusest broneerida aeg tervisetõendi visiidiaja broneerimiseks. Seega muutub aja broneerimine töötajatele varasemast mugavamaks. Aja broneerimise eelduseks on tööandjapoolne lisatud tervisetõendi teenus iseteeninduskeskkonnas ja töötajate õigete e-posti aadresside olemasolu. Säilitame ka võimaluse telefoni teel aega broneerida. 

➡️ Lisateenuste haldust iseteeninduskeskkonnas hallates puudub tööandjatel vajadus edastada Melivale garantiikirjasid. 

➡️ Väljaspool töötervishoiukontrolli väljastatud tervisetõendeid näeb edaspidi mugavalt iseteeninduskeskkonnas – edaspidi tervisetõendeid krüpteeritult e-kirja teel ei saadeta.  

➡️ Kõiki tervisetõendeid saab alla laadida samas formaadis nagu otsuseid ehk DigiDoc formaadis 

➡️ Tervisetõendeid näeb edaspidi sarnaselt praegu kuvatavatele töötervishoiukontrolli otsustele.

Share article: